Så jäkla underbar dag!!

Sovmorgon till halv9, ungarna fixade pannkissmeten själva och jag fick hjälpa till att steka. Gick ganska bra, ganska mkt mer att städa för mig och pannkisarna innehöll 2tsk salt istället för 1/2tsk. Men det var det värt, för de var så stolta. Och tog man lite extra sylt på så märkte man knappt av saltsmaken;) Sen drog vi ut i ett helt underbart väder. Sol och klarblå himmel och alldeles vindstilla!!! Och ute vart vi både över fikat och mellis, så det intogs i solen på gärdet :))) Men efter 4,5tim så drog vi in och fixade tacos, myste och kikade på Gladiatorerna som vi spelade in.
Sen vart det syskondusch å helrenovering av naglar å öron.
Sen kom mannen och ungarna hoppade isäng, nu kikar vi
På Wallander och myser.

Imorn ska jag jobba å på tisdag med på Blomsterhuset, där jag var vid jul. Så ska ni köpa en AllaHjärtansdag blomma vet ni vart ni ska
åka..

Puss och Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0