Längtar till imorn!

Både jobbintervju och sen iväg på Me&i partaj, över en vecka sen sist nu och det ska bli riktigt skoj!!
Och håll tummarna för att min leverans kommer imorn, hellst innan jag måste åka så jag har kläder på träffen i min strl♥

Sitter nu och letar ihop lite bilder, på sånt jag gjort genom åren. Men kan konstatera att det har jag inte många alls, har hittat på två brudbuketter jag gjort hemma till några nära men sånt jag gjort på jobbet har jag inte fotat nått.
Men jag har tagit ut lite bilder från bloggen som kanske lockar med, då ser man ju mkt av min pyssel sida och vad jag gillar att göra. Lite av min stil och det är nog de de vill åt.

Vi får se.. :))

Kikar ett öga på 3an och Dogge och en på datan, måste leta på adressen dit jag ska imorn och fixa alla papper mm.

Så, bäst jag fixar det NU!

Kram och håll tummarna för mig imorn nu ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Håller alla tummar o tår jag har:)

2012-02-08 @ 22:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0