Hemma från Sågmyra!

Jaa, det är där vi varit idag!
Läste på deras sida igår att de sökte några barn i 5-12år som kunde komma idag och bli fotade deras nya Jump suit (One pice, eller vad ni kallar dom)
Frågade barnen och de vart eld och lågor, så jag mailade att jag hade en snart 7årig tjej och en snart 9årig kille som var sugna.
Fick tebax om de var mörka/ljus?

Gjorde det lättast genom att skicka ett kort på dom, nu hade jag bara ett som Ville var med på oxå.
Så tebax kom det en fråga på om inte alla tre kunde vara med.

Så idag drog vi dit, till Calimero i Sågmyra. De är även superduktiga fotografer, och har en av mina favoritaffärer med mkt Villervalla och inredning :)

Gustav fick börja, så Ville fick kika lite först..
Och han fixade det galant, fick posa och hoppa lite.
Sen vart det Ville och Stinas tur, Ville var lite blyg och så först. Men han tinade upp och hoppade och busade han med. :)


Stina in action!

Och såklart fick de köpa varsin med hem, Gustav valde den turkos/blå och Stina tog en svart som igentligen var lite stor. Men hon vela ha en med lite häng ;)
Ville har ju sin i plysch så han fick ingen nu!


Så nu går de här och är snygga ;)
Eller inte!

Ungarna frågade på vägen hem vad bilderna skulle vara till, och det kom vi på att vi inte frågat så jag slängde iväg ett mail nu.
Sen kommer vi få bilderna iaf!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0