Hämtat hem..

Precis hämtat hem Gustav, som var blek och hade ont i huvudet. Bäddade ner han i soffan, och satte oss och myste med en film. Ville är oxå hemma, han var så snorig igår så är jag lika gärna hemma så kan han ju vara hemma med.
Men iaf, tog 3min in i filmen så sov han..♥

Har precis skrivit ihop en text som jag skickat så Sandra ska läsa, får se om den blir godkänd?!
Till vad? Njaaa det får ni veta lite senare.. ;)

Nehe, nu ska jag och Ville lägga in en tvätt och låta storebror sussa ifred lite..

Ni skulle höra min lilla pratkvar föresten, vad han snackar och svåra ord som man inte ens tror han kan.. Imorse kom han med min bh, å sa Ska du inte ha din Bh på dig idag mamma?? Hihi
Skolsköterskan på skolan berömde han idag för han snackade på med henne inte det minsta blyg och hon trodde han var äldre än 2.5år.
Han kör hela ramsan om spöket.
Ni vet..
Lång och kort
liten och stor
Långt nere i källaren ett spöke bor
Är han farlig?? Nej,nej nej
Han vill bara Krama dig/ han vill bara säga HEJ!

Hans favvo just nu♥

Höres ni!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0