Favourite Jacket!

En enkel,supersnygg jacka,cardigan eller kavaj.
Eller  vad du vill kalla den, jag förstår iaf varför den fick det namnet. ;)

Igentligen ska jag nog ha den i S, men den har inte kommit i min låda än..



Men, jag kan tycka det är snyggt med färg nu till våren och sommaren och köpt till lite fina sidenband och spets att variera den med.


Med ett svart blankt sidenband, kanske inte så mkt roligare men det blir lite mer lyster!

Somrigt, blommigt och grönt


Sen med ett enkelt, lite gammeldags i spets


Och min favvo, ett ROSA♥ i fin dimrosa färg!

Bandet fanns bara i lite bredare, men jag tycker inte det gör så mkt!

Och om man väljer att matcha det rosa med spetsen, riktigt fint och uppklätt. Kankse till dop,bröllop eller sommarfesten!


Fick tipset i affären att man kunde dutta lite nagellack eller tyglim i kanten så att det inte repar upp sig, men det  har jag inte hunnit än..

Nå, vad tycker ni om min Favvo i olika utföranden??
Visst vill man kunna variera och extprimentera fram så man kan ha kläderna till olika ändamål och i olika kombinationer??

Vilken vart din favorit???


Kommentarer
Postat av: Åsa Ö

Toppen att kunna variera! Min favvo är helt klart den gröna med blommigt under!!!

2012-02-06 @ 19:32:27
Postat av: Carola

Alla hade sin charm men det gröna med det blommiga under var nog snyggast...Var det en Me&I kavaj?

2012-02-07 @ 22:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0