Heeej!

 
Måste ju hinna med ett inlägg innan året är slut!
Är just nu hemma med mannen själva, tyst och öde utan barn. Men de är kvar i Falun och har det prima. Passade på och lifta med min kusin hem igår, så jobba onsdag och sen upp igen till dom.
 
Imorn är det Nyår, vi hade inte planerat någe eftersom jag intre visst riktigt vart jag skulle vara men. Jennie och Mackan förbarmade sig över oss, och det ska bli riktigt trevligt :)
 
Julen, var som julen ska vara. Massor på jobbet så man blir lite virrig och sen hem till mor och far och bara NJUTA!! ♥
Nöjda barn,kallt och massa snö,skidåkning,god mat och massa julgodis.
Underbart, helt enkelt!!
 
Har precis städat bort alla julsaker hemma och det blir så himla ljust och fräscht på en gång. Nu vill man in med massa pärlhyacinter och Tulpaner och Nya krukväxter i några fönster. Men snön får gärna stanna mars ut iaf för min del, sen får det bli VÅR!!
Nu ska jag än en gång kika i tv-tidningen om det verkligen inte var nått att se på tvn.
 
Puss på ER!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0