Onsdag och Me&i Premiär

Solen skiner å himlen är blå. Nice!!! Vi ska kasta i oss frulle, fixa picknik å dra till skogen. Min brorsa Johan kom med tåget igår, han e snäll å tar ungarna tors å fre då jag breakar min semester för inhopp på jobbet. Det är största
Och roligaste mässan de ska på.

Idag är det Höst Premiär som sagt, och kläderna är Galet Fina!!!! Jag är KÄR i vuxenplaggen, typ alla och Bebiskläderna är blande det Finaste. Nytt för iår är ju den större vuxenkollektionen, så att alla utan barn med kan komma och den är verkligen värd att se. Är du bjuden på ett Party, GÅ! Vill du ha ett party, SÄG TILL. Vill du hänga med på ett, TELL ME. Och bara handla, Funkar det med :)

Den brukar dyka upp på hemsidan efter lunch, men kan vara galet segt då det är många Nyfikna!!!

Nu ska jag upp å Hoppa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0