Idag sprang jobbdagen iväg...

Slutade 15 och ÄNTLIGEN min tur att hämta på Förskolan, det blir inte så ofta. Glada brunbrända och blåbärsblåa barn som haft mellis i skogen vid Kolarkojan. ♥
 
Fick hem en massa fina blommor idag så det var fullt upp från jag öppnade till jag gick hem, det gillas såklart!
Hämtade ungarna och åkte hem och åt glass, innan vi började med maten. Kors i Taket så åt vi pannkis igår, eftersom Micke som alltid kommer på torsdagar skulle få slippa äta det. Och för att jag ville göra Chile Corn Carne och ris med massa grönsaker och tacochips.
Mums!!
 
Har precis avslutat ett ringrace och två träffar till bokade, men massa tomma datum finns kvar. Både i Falun och här hemma. Så hojta!!
 
Imorn blir det Efm jobb, så då kan vi ta sovmorgon och Mysa ungarna och jag. Hoppas på lika varmt och skönt som idag. Idag var det till och med varmt i skuggan juh ;)
 
Nehe, nu ska jag ta mig en kopp the och landa i soffan..
5 arbetsdagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0