Hemma hos Mor och Far min♥

Åkte ju upp igår, tog för en gång en annan väg åkte över Eskilstuna,Sala och Avesta. Tog typ lika lång tid och skoj att se lite andra vägar.
Även om jag var vääääldigt skeptisk när Johan bestämde det, han körde så jag fick snällt åka med.
Fika på McD i Västerås till ungarnas förtjusning, sen vidare igen.
 
I Lördags var det ju kampen om Kiladalen, Nord och Syd som Stavsjö bjöd in oss i Ålberga till. Riiiiktigt skoj med femkamp på dagen och Fest med dans och gott käk på kvällen. Mycket uppskattat och nästa år återkommer vi med ett starkare,tyngre och större lag från Ålberga :)
 
Har precis hängt upp kläderna på stången här, måste kika igenom vad jag själv ska inhandla.. Vääldigt mycket jag vill ha till mig själv så det kommer bli dyyrt.. Men måste fixa det nu så kläderna kommer snart, hellst imorn ;)
 
Gustav och Stina är ute och cyklar och Ville följde med Johan och kikade efter svamp. Matilde gick precis och sussade lite middag. Jag har tvättat och gjort iordning vår Brio Race, som de kanske ska köpa. Nu är den ren och Fin igen.
Fick inte ha 4vagnar i källaren då vi inte använder nån.. :(
 
Nehe, bestämma vilka kläder som ska inskaffas då!!
Och som sagt, vill nån komma förbi och slå en kik på kläderna är det bara att komma♥
 
Kram på ER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0