En rättelse!!!

Det här med min sänkta sgi... Grejen är att jag visste redan innan att om Man byter ner sig i timmar så sänks sgi, MEN grejen är den att jag hade fått behålla min sgi OM jag fortsatt vara inskriven på Arbetsförmedlingen som heltidssökande.. Där är där det blivit ett fel för a-kassan sa när jag ringde å frågade hur man avslutade att ta ut a-kassa när dagarna var slut. Att jag bara hörde av mig till Afm så tog de bort mig och att jag då vart borttagen på a-kassan med. Och att Fk sa att jag bara fick ha den kvar så länge jag stämplade upp till heltid. Och nu sa de att de räckt att jag ståt inskriven på Afm.. Så jag visste från början att den skulle bli sänkt, men har nu fått reda på att den kunde legat kvar på heltid om jag varit inskriven på Afm.. Okey!?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0