Våran Fina 9åring!!



Idag har vi kalasat på fm med släkt och grannar♥
Fina presenter och trevligt var det, en NÖJD kille kan jag lova.

Av Jennie och Marcus fick han ett kort där det stog typ -Packa shorts och t-shirt i en väska och följ med oss på en grej efter kalaset.
Och vet ni vad han fick göra, hänga med och KLÄTTRA! :) Och han gillade det skarpt, och dessutom tacos efteråt.
VÄLDIGT UPPSKATTAT!!!!!

Av oss fick han ju en ny cykel, han blev så glad och stolt. men gladast vart nog Stina över att få hans gamla. (Men hon vet inte att hon kommer få en ny hon med när hon fyller)
HEMLIGT!!

Sen var det jobb för min del några timmar på efm. nu har jag precis plockat ihop allt till Me&i partyt imorn kväll som jag ska på efter jobbet,
Så nu blir det soffan och en macka.

Imorn ska jag börja bli lite nyttigare IGEN!
Wish me luck!!

Kram på ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0