Många timmars jobb idag!

Men jag har njutit och haft skoj varenda sekund av den! ♥

Trivs som fisken i vattnet på Vide, har roligt och får trixa och fixa om dagarna och det är alltid skoj att höra av chefen att de gillar det jag gör och att jag tar för mig saker själv. :)

Och efter jobbet så var jag ju på me&i träff, och det är så HIMLA skoj att träffa nya och gamla Me&i kunder och även de som inte handlar såklart. Även om jag haft turen att springa på dom som oftast shoppar något :)
Dagen träff var supermysig och en bra försäljning. Nu är allt inlagt och jag tror jag börjar närma mig målet som jag satte upp i januari att fixa under den här säsongen. Men jag ska såklart klå det och klättra lite högre på stegen så mer KUNDER och VÄRDINNOR vill jag ha ;)

Nehe, en kopp the och varva ner några minuter i soffan.
Bara en kopp the nu, inget till för nu är det slut på kvällssnasket. Köpte ju en sååå fin GRÖN klänning idag och den kommer sitta galet fint om några kilon försvinner på vågen.

Heja mig själv!!

Kram och Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0