Den kom fram till slut...

När deklarationen kom och alla papper man behöver från arbetsgivar,FK mm så lade jag dom alla på ett ställe. För att det skulle gå smidigt sen och jag skulle få slippa leta.
Trodde jag ;)

För det vara bara det att när jag nu skulle fixa det hade jag glömt vart det smarta stället var, men lite letande och lite annat som vart hittat så kom de fram.
Och nu är det klart! För min del som bara var att kika och smsa, mannen är tråkigare då man måste räkna resedagar :(
Men men, ger ju en hel del kosing så det är ju bra.
Jag fick tillbaka femsiffrigt så jag är mer än nöjd och den där utomlandsresan måset bokas NU! ;)

Idag, då, njutit av solen,tvättat,dammsugit,haft Jennie på fika,utvecklingsamtal som jag skulle kunna göra om med Stina varje dag då hon fick så mkt beröm! Och sen hämtade vi ut ett Me&i paket och jag ÄLSKAR mina röda Sweat Pants. Sköna och snygga!!
Och så köpte vi med glass då Stina varit så duktig och Gustav och Ville med som snällt lekte utanför under tiden.

Nu, hänga sista tvätten för idag och dricka en STOR kopp the.

Imorn är det jobb igen!

Puss och Hejdå!

(Kuul Sofie att det smakade bra, har några recept på lager.
Måste bara tillaga så jag har lite bilder med.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0