Snart sängen för mig med...

Men jag fick bara lov att kika över min försäljning och fixa de påsarna som ska iväg imorn.
Har varit i stan, Gustav sålde jultidningar för några tusen till på Biva och till Jennie&Marcus och Marcus mamma.
Så nu börjar han kika upp på de riktigt höga premierna och funderar på om han har nån mer han kan fråga.
Så jag lovade att vi skulle cykla en vända imorn och kika om han kan få sälja nått mer.


Jätte gott käk och fika, ungarna skötte sig hyffast.
Inga grannar ringde på och klagade, inget gick sönder (förrutom ringklockan som gick att laga),ingen hoppade från balkongen. :)
Men Ville hade nog gärna gjort det, de har ett korsning med rödljus utanför och han var helt facinerad och stog och sa klara,färdiga gåååååååå.. Haha
Men bästa var nog när brandbilen kom, och det var rött i korsnigen oc h de inte kom förbi. Så de stog precis nedanför och blinkade och tutade..

Nehe, nu blir det sängen för imorn ska vi iväg för nu ska det äntligen bli av hoppas vi!

Kram och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0