Presentskåp!

När jag var liten hade min mamma ett presentskåp, hon passade på att köpa bra och roliga presenter när de var rea,erbjudanden mm.
Sen när vi skulle på kalas fick vi alltid välja nått där, SÅKLART så passade de ju inte jämt men ofta.

Så ett paketskåp har jag med här hemma, och igår passade jag på att fylla upp det till hösten/vinterns kalas. Det var fina grejor på Maxi, en del mkt bra grejor på halvareapriset. Skrivböcker,Böcker,pennor,glitterlim,engelska/lära sig klockan,brevpapper mm

Men jag kommer få köpa till med, det är svårare till grabbarna än tjejerna..



Inne på Gallerix, som nyss öppnat på Maxi hade de jättefina och framförallt TUFFA skrivböcker. Öppningserbjudande på 10kr styck. :)
Riiikitgt bra, och jag har hunnit varit där och shoppat 2ggr så nu har vi laddat upp med 8st.. Gustav valde en med "rocktecknet" och Stina en med hjärtan såklart..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0