Och jag...

Packar det sista, tänkte att om jag packar det mesta idag så får jag packa i lugn och ro. varken man eller barn ;)
Och jag kan passa på och städa undan imorn så vi kommer hem till ett rent och städat hus.

Haha vi får se, men tanken var så iaf!!

Nu har Stina hunnit varit på fotbollen med, de har sista gången nästa tis. Så hon fick ta med varsin fin present påse i med Nobless till killarna.
Orkade inte hålla på och ta in pengar och tjata nu, vart blåst på 400kr i våras för att vissa inte betala så nu gjorde vi så här.

För nått ska de ha för att de ställer upp, och choklad går ju nästan alltid hemma.
Glada verkade de bli iaf :))

Nehe, kasta ner mina saker i resväskan med då kanske sen är allt i packat.. Typ!!

Jaa Britta, önskar er med en härlig semester!! Tyvärr är vi ju en bit ifrån varandra, men man vet ju aldrig.. Men härligt ska vi ha,och soool och värme hoppas vi och håller tummarna för. Om inte så kommer man ju undan alla MÅSTEN och GARAGET. Och det är ju det som är menigen.. Även om mannen har svårt att lämna rallybilen just nu när han änligen fått igång den.

Kram och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0