Nuuuu, ska jag skriva några rader!

Vi är hemma, kom hem imorse strax efter 06. Lyfte in de sovande barna i deras sängar och kröp ner själva med. Borta bra men hemma är fan bäst! ♥

Jag vaknade till liv strax innan 10, men låg kvar och läste bloggar till de andra började kvickna till framemot 12. Då kurrade magen, och kulskåpet ekade TOMT. Men juice och rostmacka är ju inte fel, och med allt onyttigt man stoppat i sig en hel vecka så är det bara att fortsätta.

Sen drog vi och lämnade och lånade böcker på bokbussen,handlade hem en massa mat. Till barnens glädje vart middagen på Max, så jaaa de där 2kg som kom fort på en vecka ska nu lika fort BORT!!
Pust väck!! ;)

Men ligger man och solar,badar,äter ute 2ggr per dag, en och annan öl vid poolen,minst 2 glassar (ibland 3), chips och annat gott så är det ju inte konstigt.
Men å andra sidan är man ju borta för att njuuuta och ha det skönt. Och det har vi verkligen haft!

UNDERBART väder, runt 30-34grader varje dag. Klar blå himmel och sooool i massor, regnade lite på torsdagskvällen men vad gjorde det. Fick byta bord på resturangen då det droppade från taket. ;) Haha de var inte byggt för regnväder sa han!

Varmt i poolen och ännu varmare i havet, riiiktigt varmt!

Så njuuutit det har vi, och sen att mina bröder var med och busar pch oxå håller utkik på barna gör ju att det blir lite mera semester och man har kunnat lutat sig tillbaka och stängt ögonlocken lite då och då.
Okey, Richard har gjort det ganska ofta. Han har en förmåga att luta sig tebax och somna hela tiden, mina bröder kunde inte riktigt förstå att han kan somna så fort,ofta och länge utan några som hellst problem. ;)

Kemer, var en fin stad.
 Liten,gångavstånd till det mesta,fina och mysiga resturanger,affärer och en stor marknad på tisdagar. Fin strand, och mycket båtar. Riktigt stora och fina båtar!

Vissa hatar Turkarna och tycker de är jobbiga, men jag upplever de inte alls så.Om jag jämför med första gången jag var där, typ 14år sedan, vi var två 16åriga blonda tjejor. Jag och Pernilla ♥ Då var de jobbiga, vi kunde inte gå en meter utan att de skulle ha oss att handla,bjuda på the,drinkar mm.

Men nu, näe det har mättats av. Visst vill de att man ska handla, och de är ÖVERTREVLIGA och så HIMLA BARNKÄRA men i det hela så tycker jag inte de är jobbiga!
 

Jag gillar Turkiet, och ska absolut dit flera gånger!!!!

Nehe, tror nästan att huvudet snart ska få landa på kudden. Tröttheten kommer i fetrhand och imron kväll måste jag vara pigg för då ska ju jag och Victoria och dregla efter grabbsen i Ladies Night!
;)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh du hade ju bloggat mer igår, det ville inte datorn här på jobbet uppdatera mig om först.. ;)



Låter så underbart med lite semester.. men jag är mer avundsjuk på vad du ska göra ikväll.. hihi.. dregla lite åt mig med.. KRAM KRAM!

2011-09-30 @ 09:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0