Lite ord oxå...

Inte bilder bara.. :)

Idag drog Ville och jag och shoppade mat, lite kläder mm Lunchade Villes favvo på Maxi, korv med bröd! Alla ungars favvo typ va? ;)
Sen passade vi på att hälsa på på Förskolan, är ju bara dryga 2v kvar till inskolningen drar igång. Han hängde med de andra barnen på en gång. Och mammsen fick en klump i magen, shit snart är det en stooor kille som fixar det mesta själv.
Buhuhu måste det gå så fort!?!?

Hämtade hem de andra, plockade in all mat och Ville delade ut tröjorna han valt .
Och han var sååå stolt! ♥ Och de vart så himla glada, och tyckte de var så snygga!

Sen sprang han fram och tebax och visade sina nya kallingar..
Sötrumpan!

Har fortfarande ont i magen, tänker på hur hemskt det måste vara för Livs fru.. HUr sjutton talar man om för barnen att deras pappa gått bort och aldrig mera kommer hem? Hur får ma en fem och treåring att förstå det??
Hur orkar man?? 

Usch, jag vill inte ens veta, Vill ingen ska hamna i den situationen och ändå är det ju barn varenda dag som mister sina föräldrar. Som inte blir sån "het" nyhet som den här..  
All styrka från mig ♥♥♥
Och ni ska veta att Sandra fick mig att storböla igår, hade sett en länk till deras fotografs hemsida från bröllopet. Som hon såklart länkade till mig och sen satt vi där och bölade och hatade oss själva för att vi inte var starka nog att låta bli att kika på bilderna.
Men bilderna var så grymma, så himla mycket kärlek var dom fyllda med. Så även om det var tragiskt så var det såååå vackert mitt i allt.
Och jag är glad för att det var i juli de gifte sig och inte tvärtom, att han dog 2mån efter deras bröllop, deras lyckligaste dag och inte 2mån före! ♥♥

Till råga på allt så läser jag en så sorglig bok med, om en familj med 4 döttrar där mamman dör i en bilolycka och ena dottern blir svårt skadad och blind..
Mycket tårar men även många tankar om hur bra man har det och att man ska ta vara på det och uppskatta varje minut.


Nu ska jag fixa en kopp the och invänta tvn...

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0