Idag gillar jag FK!

För jag fick prata med en superduktig och trevlig tjej som fixade till allt och sa att jag gjort rätt, ja eller så rätt jag kunde iaf!
Men nu krånglar jag med A-kassan istället.
Måste lämna in arbetsgivarintyg sen 18mån innan jag gick på mammaledigt. Alltså sen aug-07! :(
TUR säger jag att jag spar alla jävla papper.. Nu är det fixat och mailat till advokaten, som måste fixa det. Efetrsom det sattes i konkurs så kan jag ju inte be chefen fixa det lixom..

FA vad jag är glad att jag har haft jobb, nu ska jag bara hitta ett ÄNNU bättre ♥

Vad gör ni i blåsten då??

Vi ska nog baka lite bröd, stackars lilleman som jag satt framför tvn med äppelbitar bara för att jag fick lov att ta tag i telefonsamtal och leta pappren!
Meeeen det går nog ingen nöd på han!! :)

Nu är parkering bokad med, om en vecka drar vi!!!


Höres!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0