I paketet från me&i!

En liiiten som skrek av glädje över alla flugsvampar och sen i nästa andetag Neeeej oh  nej, aj aj mage juh.. :)
Ni ser nog på bilden hur lycklig han är ♥


Sen den han valde själv!

Han är snygg i rött min lilla prins!

Gustavs älskade "Saade" Brallor, så himla cooola och snygga fast det är vanliga mjukisbrallor lixom.

Men dom är smala, han brukar ha 134/140 på brallor,men då är de stora! Och ibland även 122-128.. Beror på modell och vart de kommer ifrån juh.
Men i dessa drog jag till med 146/152 och jag ångrar mig inte en sekund för de ska ju sitta pösigt OCH de är så smala att de inte blir klumpiga.. Så beställer ni dom, gå upp en strl!!

Så Stina som inte orkade prova..

Svart mjuk och fin kjol,både till vardag som gest!
Och ett par lite rejälare leggings, med fickor och sytt vid knäna.

Och så jag då, min kofta.. 
Men jag känner lite sådär.. :( Hm, vet inte möjligen om den känns lite stor el vad det är. Den är inte sådär WOW som jag tyckte först..
Vad tycker ni???????
 

HJÄLP mig nu!!!
Hatar att skicka tebax plagg.. ;(


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser för stor ut hjärtat! Men jag ringer dig sen så kan vi tjattra om det och mycket annat.. ;) KRAM

2011-09-14 @ 15:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0