HATAR FK!

Att dom måste krånga till ALLT jämt!
Fyllt i allt, vilka dagar jag ska ta ut. Sen kom jag till frågan om jag var arbetssökande, hm joooo e jag ju typ. Ringde och frågade för att det ska bli rätt.
Och jag skulle inte fylla i efetrsom jag fortfarande är mammaledig och blir arbetslös när jag går av den.
Okey vad bra, TACK för det! :)
Trodde jag ja, för på nästa sida stog ju min fd arbetsgivare så jag tog bort det för där är jag ju inte anställd längre.
Men min årslön ska ju stå kvar.. Men om lönen ska stå kvar måstte det stå en arbetsgivare oxå. Men vafaaaaan de sa ju att jag skulle stå på samma..

Hur ska man göra då?????

Suck, bara att ringa dit imorn IGEN!

Hm, skulle varit bättre att springa efter man hållt på med det där för då skulle man nog sprinag som sjutton! ;)
Men men, var riiiktigt jobbigt idag i motvind.
Men skööönt efter! :)

The och lite knäcke sen sängen.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0