GodMorgon Söndag!

Ser ut att kunna bli en fin höstdag idag, september är ju en fin månad, ofta så bjuder solen på sina strålar och löven får olika fina färger.
Mkt svamp och bär i skogen.. ♥
Mitt fina träd lyste fint i går kväll, tände även ljus i lekstugan och det ser så mysigt ut. Bara att njuta av godheterna i alla årstider.

Men jag ÄLSKAR ändå sommaren!

Idag har vi haft lite sovmorgon och söndagsfrulle, Gustav och jag ska på match om en timma och de andra ska vara hemma och göra nytta! ;)

Sen får vi se om det blir sista grillningen för i år på efm, man får passa på!

Men nu ska jag se om han packat sin väska eller om han fastnat framför sitt Wii..
Kan vara så, chansen är STOR!!

Kram på er så höres vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0