Barnbidrag!

Märks att det börjar dra ihop sig till barnbidrag, för nu har jag bara ett plagg kvar till försäljning :)
Perfekt, hoppas bara jag får iväg allt innan vi ska åka bara!
Får väll chansa och skicka utan att jag fått pengarna om inte annat, de litar ju på mig och sätter in pengarna innan jag skickat.


Suck, vad det är svårt att packa kläder till barna. Man vet att är det fint går de ju mest i badkläder men man vill ändå ha med typ allt. Och det funkar ju inte.!!

Ska handla några småsaker jag glömt imorn, växla ungarnas mynt de spart till glass. Mycket glass blir det för de har nästan 1400kr!! :)
Kika efter en resväska, inte nån dyr men en bra! Haha nån som har nån att rekomendera?? Hellst hård, och nån fin färg ;)


Nehe, nu har jag tvätt i hela matrummet och det luktar såååå gott! Så nu är det bara att ösa ner det imorn och plocka undan här hemma sen kan vi åka på onsdag!

Nu en kopp the om mannen bara behagar komma in så!

Kram ♥♥


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ha en underbar semester :)

2011-09-20 @ 10:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0