Storstädning!

Idag ska det ske, STORSTÄDNING hemma hos mig. Har igentligen inte tid att plita ner några ord här, för jag har ganska exakt 3tim på mig att få det skinande rent och att det ska lukta gott!
Lukta gott föresten, hm blir dåligt med det för jag upptäckte att alla mina städabortochluktagott produkter är typ sluut :(

Så än en gång, JAG MÅSTE TILL ULLARED!
Gahhh, måste ta tag i det NU!
Jaja, jag vet att det mesta finns på ÖB och andra ställen med men Ullared är Ullared och det är bland det roligaste man kan göra. Det är aldrig så skoj att shoppa påsar,smörpapper,toarengörning mm som i Ullared.

Men men, nu har jag lånat 3min av min städtid så nu måste jag dra igång Bums...

Och vet ni, idag kom det :)
Mammas lilla hjärta kramade mig hejdå, såg lite ledsen ut och sa "Mamma inte åka hem" Men det lurade vi bort genom att krama lite mer,lova att tuta hejdå!! ♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh gud vad trevligt med storstädning.. kan du inte fortsätta hemma hos mig när du är klar.. ;)

Ja Ullared är alltid Ullared..

Tack för att du tog 3 minuter av din värdefulla tid och uppdatera mig lite på mitt super långtråkiga jobb idag.. Puss på ré!

2011-10-14 @ 11:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0