Pysselsuget kom ihelgen..

Så igår drogs det fram en hel del, och det här vart resultatet.



Köpte dessa underbara ljushållare från Akleja i Söderköping, sen hittade jag gamla zinkkrukor i källaren. Så de fick utgöra stommen!
Sen ett besök i skogen och lite annat smått och gott... ♥



Det var ju lite mörkt för att fota igår, så ljusen är ju nästan nedbrända. Mend et vart iaf tre stycken personliga ljusstakar som ingen annan har likadana!
Så nu ska här eldas långa ljus i höst och inte bara värmeljus ♥ Lite fina näverstjärnor,snöre,stenar,mossa och en sån pytte flaska med vatten i och några revor med hjärtanpåtråd. Hade ingen hel växt jag vela ta av här hemma och plantera ner så då fick det bli så här.


Är så sugen på att åka och köpa tre par till hållare, för jag har ett stort fat jag skulle vilja göra nått i oxå.
Men vi får se.. :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Emma, nu tycker du säkert jag är tråkig,MEN jag tycker iallafall att du ska jobba inom floristyrket,,Du är sååå sjukt bra på det du gör o du har det liksom i dig...Önska jag hade lite av din fantasi o kreativitet..puss på dig :)

2011-10-09 @ 18:30:37
Postat av: Åsa Ö

Kanonfint!!!

2011-10-09 @ 19:09:07
Postat av: Jenny

De kom till användning....jättefint blev det....mysigt i höstmörkret....!!

2011-10-10 @ 07:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0