Nytt i fönstret.

Sist jag var hos Lina köpte jag ju två peperomia, fina och supertåliga så de passar mig som handen i handsken :)

Nu slog jag till på två till, kanske tråkigt att ha lika krukor med samma blommor i köket. Men jag gillar det, sen så har jag gjort Emma stuk på dom så de inte är lika men matchar snyggt ändå.

De jag köpte först satte jag ju kronorna i..


Och den här gången, fick jag leta lite här hemma..



Bara lite enkel silverfärgad spoltråd några varv runt krukan och sen hittade jag några glittriga stjärnor som jag köpte på nån rea för måååånga år sedan.
Men lite sprayfärg på dom så är de nu vita!

Enkelt och snyggt tycker jag, håller ni med??

Nu fattas bara en hyacint i det fönstret, en vit i mitt nya rostfria hyacint glas!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0