Nu har jag varit på min första audition!



För Lager157 som ska starta upp i Norrköping.

Var lite speciellt, köade i nästan 2tim för att personligen lämna över mitt CV och små prata lite med 2 killar, man fick säga vad man gjort,om man kände till Lager157 och eftersom jag är ofta i Sågmyra så snackade vi lite om den butiken och vad jag var ute efter..

Så inom 2v ska man få nån typ av svar, och sen är det flera intervjuer om man går vidare. Men det var några hundra där, men väldigt mååånga toksminkade och uppstylade bruttor runt 20bast. Men å andra sidan så kan ju det klättra högre än en 31åring med barn!
Vem vet..

Kändes bra iaf, och jag slapp sjunga! ;)
 Vart bjuden på crossiante och en mugg kaffe...

Kul att vara igång!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Håller tummarna för dig :) där skulle jag oxå kunna tänka mig att jobba! Köpa kläder nästan gratis s

2011-10-05 @ 21:51:44
URL: http://cirkuspuman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0