Fredag och dagen innan LÖRDAG!

Och en LÖRDAG som jag lääängtar och har läängtat nått grymt mycket till! För imorn bär det av på en kryssning med massa roligt folk och det blir party dagen och kvällen,natten lång♥

Har redan bokat in mig på en drick hemma hos Jennie och Mackan vid 11snåret, sen blir det bussen och sen båt med mkt dans och skoj!

Men än så länge är det fredag och jag får vänta lite till.
Här har vi haft barnens farmor över på en snabbis och nu har jag mina älskade rengörningsdukar hemma igen, ni vet dom med härlig äppeldoft. Två paket, så kommer jag inte iväg till Ullared snart så har jag så jag klarar mig ett tag iaf!

Sen har vi fixat lite glas,pappersortering,plockat lite och slängt in en tvätt. Nu blir det memorymys i soffan med lilleman för det tjatar han om.
Och spela spel är skoj!!!

Men vi höres, lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0