Dag6.

Idag var jag bara med lite i början, på fruktsamlingen sen så smet jag iväg.
Satte i fröknarnas rum och läste i en bok, satt i 2tim och bara läste. För mig som älskar att läsa, och tycker det är vardagens lyx så NJÖÖÖT jag till fullo!!!

Barnen, målade. Men jag glömde att kika vad de målade så det får jag se imorn. Sen busade de, och skrattade och hade roligt. För det hörde jag in till mig. Och jag hörde min son massor och han pratade och skrattade så mig saknade han inte det minsta. Lite mat, korv och potatis och de hade han ätit duktigt av.

Jag kom ut sen när de var klädda och var ute på gården, och då när han såg mig skrattade han till och pekade "Mamma är ju här! :)

Men sen vela han hänga med mig, eller nej han vela gå genom skogen och jag tog bilen för att hämta syrran i skolan!
(Det är bara en kort skogsväg att gå, bara så ni vet)

Så ännu en jättebra dag på Förskolan :) Och imorn kör vi 9-12 med samma upplägg som idag, så har jag tur kan jag unna mig lite mer läsning, och boken är spännande så jag säger inte emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0