Dag4.

Startade med Gymnastik, i skolans gympasal. Som Gustav och dom tycker är jätte liten, men när man ser 1-3åringarna när dom kommer in där och ögona blir stora och de bara springer runt,runt,runt och skrattar.
Då är den inte så liten längre, inte i deras ögon iaf.

Gympa var skoj, en riktig höjdare för min kille!!! :)
Han har redan börjat lyssna, ropar fröken att man ska komma och sätta sig i ring så märker jag redan nu att han ofta är först fram och gillar när det ska hända saker! Han testar det mesta, som idag var det balansgång,hoppa jämfota på madrass och krypa i en tunnel. Dock lite försiktig med vissa saker, som Gustav.
Men när han väl provat så blir det om och om igen!!

Det han behöver träna på, om man jämför (nu ska man inte jämföra) MEN, om jag ändå gör det med dom barna som är lika gammal men gått på dagis längre, vissa ett helt år.
Så är det att klä på sig, så det får vi träna på. Men å andra sidan så kommer det att komma nu när han måste göra själv,för att de små 1åringarna behöver hjälp. :)

Härlig dag iaf, och idag var första gången han INTE vela följa med mig hem. Men lite övertalning och att jag nämde affären så kom han på en gång.

Imorn ska vi äta mat där, goood mat verkar det bli med.
Typ några Köttfärsbiffar med klyftpotatis och tatziki.. ♥
Inte illa för att vara skol/dagis mat va???
Är det nått dom är bortskämda med i Ålberga så är det MATEN!!!! :)

Nehe, nu har vi bytt ut alla tvättade sommarkläder och lagt i långärmat och långkalsonger i barnens lådor och garderober istället.
Säkert nått kvar från resan i tvätten, men det får jag fixa då.

Nu ska jag mysa med lilleman♥

Kram och Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0