Borta bra men hemma BÄST!

Jaaa, så är det ALLTID!

Men resan var en riktig rolig tripp, goda drinkar,god mat och frulle för oss som orkade upp ;) Massa roligt folk, tokroliga spelautomater som tog mina slantar!
MEN jävligt dålig musik faktist! När man går ut och ska DANSA då vill man ju ha rolig och skön musik, schalgers,gamla favoriter sånt man kan skråla med i och använda sina sköna moves i lixom.
Men dom låtarna var fåååå, kan nog räkna dom på en hand.

Men men, skoj var det. Allt utom bussresan hem för den blir såååå lång och ,man vill bara hem och sätta sig i soffan och efter 2min så sover man som aldrig förr.

Trött är man än, men jag hade lite flyt med lilleman för han sussade snällt till halv9. Så jag gick upp och fixade de stora och vinkade av dem vid bussen och sen kunde jag halvsova i soffan ett tag till. Sen går det på halvknop här hemma, gör så lite som möjligt på så lång tid som möjligt :)

Stina kom precis hem och de lunchar lite, sen ska vi fika när HerrG kommer.

Nehe, nu ska jag återgå till att inte göra nått.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0