Bara att sätta igång då!

De stora i skolan och den lilla är på förskolan, jag har slurkat i mig en kopp the och kikat på Unga Mödrar.
Men det ska jag inte se på mera, man blir ju bara förbannad!!!! :( Det finns en anledning till varför barn är barn och varför barn inte ska skaffa barn. Nu säger jag inte att alla unga mammor inte tar ansvar för sina barn och inte heller att alla vuxna mammor gör det heller.
MEN i det programmet verkar det som de tar med dom som tycker barn är gulliga att ha,att visa upp och skryta över. Men sen att ta ansvaret,uppträda vuxet,orka med när de är sjuka och inte sover,inte ringa mammsen eller mormor bara det är en motgång för att gråta ut om hur jobbigt de har det och sen lämna ungen för att de behöver träffa sina kompisar och supa och vara UNG!

Jaja, ni kanske håller med.
Eller iaf fattar hur jag menar och gör ni det inte så gör ni det inte.

Idag har jag två kartonger att sortera och kika så allt är med. För igår kom Jultidningarna till min sons glädje.. :)


Men vi höres!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0