Aningen bättre...

Väder idag, för himmlen är blå och solen börjar sticka fram.

Jag ska en vända till afm och lämna betyg,shoppa lite småsaker till kryssningen i helgen. Mascara,leggings och se om jag kan hitta en skjorta till maken min.

Sen ser det ut som att mannen ska sluta lite tidigare för att hämta hem barnen i skolan/förskolan. De var kort om folk när vi skolade in så han vart aldrig med nån dag, och Ville vill nog visa sin hylla och så för han med♥

Nehe, borsta gaddarna och bege sig!!

Och kan inte alla hålla tummarna för att min House of lola cardigan/kavaj


Denna kommer i min låda idag.... Vill ha till helgen juh!!!!!

Kraam och hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0