Två grejor avklarade!

Julkorten beställda, i god tid iår till och med!! :)

Ohh vad roligt det är att gå på Utvecklingsamtal med en liten donna å allt är POSITIVT och hon är snäll,omtänksam,lyssnar och frågar,leker med alla och vill och försöker. ♥
Häärligt!!

Efter det vart det lite tomtegröt innan Gustav skulle på gympa avslutning, de har lite uppvisning kvar på Luciafesten men de fick en liiten present idag redan. Lite härliga gooooda skumtomtar i en mugg med cellofan om.
Inte mycket, men något!! Och ni vet ju sen förrut att jag har svårt att inte visa min eller vår uppskattning för att de ställer upp med DERAS egen dyrbara fritid för VÅRA ungar..

Väntar och väntar på mannen som aldrig verkar komma in idag, lite the och knäcke sen sängen för mig!

Läste en grej på Aftonbladet idag, tror det var en man i Frankrike som stoppat in sin 3åriga son naken i en tvättmaskin och satt igång den, när de stoppade den några minuter senare var pojken livlös och dog senare..
HUR FAN KAN MAN ENS TÄNKA TANKEN??? Skaffar man barna för att tortera dom eller är det nått man kommer på efter några år, alltså det är sjukt.
För att han, 3år varit olydig på förskolan.. :( Systern hade sagt i nån intervju att hennes bror varit i tvättmaskinen förrut och att han flera gånger blivit inlåst i en garderob i flera flera timmar..
Så finns det dom som önskar mest i hela världen att de ska få,adoptera ett barn som sitt eget.

Näe, fy och usch vad orättvis världen är!
Apprpå att adoptera så vart jag himla glad när jag googlade lite och hittade båda paren  Anna&Anders och Anders&Emelie som skulle adoptera som var med i Drömmen om ett Barn. Så nu blir det att ha koll så man ser om de ska få åka iväg snart eller hur det går. Såg att Anna och Anders hade blivit godkända nu iaf!!

Nehe, nu orkar jag inte vänta mer utan fixar min kopp så får han komma när han kommer!

Puss och Hejdå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0