Igång igen!

Idag har jag hunnit med mycket,efter frullen böt jag med min far. Så han gick ut med alla barn och jag tog hans dammsugning av huset. E glad för vi inte har så stort hus,för vilket jobb det var å dammsuga deras hus. Jag var helt svettig när jag var klar,så det var lika bra att springa en tur när jag ändå måste duscha. Var längesedan nu men jag sprang en tur på 20min. Sen var jag ännu svettigare ;) Sen stekte jag massa blodpudding till ungarnas glädje, min med!! Magnus och Matilde var förbi en sväng och mina ungar bestämde att vi skulle hälsa på dom en sväng. Och så vart det,så lite bus och mellis och en krock som slutade med en tjockläpp på fröken Matilde. Sen drog vi hem och mattade lilleman som är helt slut och har nässelutslag över hela kroppen IGEN!! Är fint på fm sen blommar det upp mera och mera. Nehe,lite tv och en kopp the innan sängen och boken ropar. Kraaaam och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0