Träningsvärk!

Jaaa usch vad ont jag har i benen efter jag sprang och tränade styrka hemma i söndags.
Men det e ju meningen.. ;) Bara att gilla läget,ska ju till gymmet imorn så då blir det bättre!

Idag slängde vi ungarna i bilen och drog till Vingåker,mkt att titta på och ungar som tyckte det var roligast att springa runt och tjata "Vill ha glass,vill ha glass" :)
Efter pannkisar till lunch så fick de även dela på en sandwish, oh så glada de var!
Liite shoppat,shortsen jag visade tidigare och en Polarn baddräkt till Stina som hon ska få när hon fyller.

Men till oss själva bidde det inget!

Sen klippte jag gräset och njöt i solen innan jag fick lov att gå in och fixa käk eftersom Stina skulle på fotboll. Nästa gång ska jag nog passa på att gå el springa i spåret istället för att sitta och snacka skit med de andra fotbollsmammorna.. ;)

Skulle ha slipat av vardagsrumsbordet,men vågade mig inte ut för en tant som bor innanför oss var ute och plockade dessa äckliga MÖRDARSNIGLAR, jag vill inte ha dom i min trädgård men jag vill inte heller plocka dom. Jag vill bara att de ska dööööö och aldrig mera komma tebax!
Iaf så får jag dåligt samvete när jag ser hon plockar,så jag gömde mig i soffan under en filt istället.

Neä,en kopp te och sussa!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0