Ordning i ett land av 3!

Alla som varit hos mig har nog tänkt på hur fult och stökigt land jag har haft vid trappen. Massa äcklig kirs som vägrar att ge med sig och rosbusken som kommer upp med nya skott hela tiden och överallt där den inte ska vara. :(

Men igår tog jag tag i det, satte dit takpannor mellan rosorna och landet, och hoppas kunna stänga ute lite kirs med.
Kanske inte så snygg lösning men den får vara som ett prov iaf och när murgrönan tagit sig så kanske man kan slingra den så att det blir finare.
Dumt nog så tog ja ju såklart ingen bild innan men ni får se efterbilderna...



Cementetröret som jag förrut har haft en stenplatta på och sen en vattenkanna i zink. Har jag nu gjort om och haft jord i så jag kan plantera nån lite hängande perenn i..

Nu ser det iag bra mkt finare och mera ordning. :) Och bara de börjar breda ut sig och några blommor till blir inköpta så kommer det bli ännu bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0