Of the Map!

Har precis pausat det så att jag ska skriva några rader och sen fixa en kopp te! :)
Jag gillar det programmet,så det får jag inte missa.

Som ni kankse såg så var jag och tränade, helt ensam.. Såååå tråkigt, man blir lite mer pushad om det är nån mer där el om Vickan är med. Men mkt mage och ben vart det iaf, måste få ordning på mina feta lår!!
Visst att jag gått ner men inte ett gram på bena känns det som.
:(

Sen åkte jag hem och körde lite mer med mitt nya gummiband och plankan några gånger till. Det ska ju vara så bra för hela kroppen!!
Sen hängde jag med Vickan ut på en promenix för då hade Kalle kommit hem. Så skööönt, härligt väder. Och vi såg faktist blommande midsommarblomster. Och det hörs ju på namnet att det är alldeles för tidigt.

Men det skulle ju bli lite sämre väder nu.. TYVÄRR!!

Nu kom min man in oxå... ♥

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0