Lite present bilder!

Från våra grannar fick jag en underbar häst i betong!
Och två  jättefina typ zinkskålar/korgar som jag redan börjat använda till att ha fikabröd el matbrödet i när det bjuds...


Av min familj, presentkort på VeraModa på 500kr
och gummiband och hantlar!


Anders&Anette fick jag med presentkort av på samma affär på 250kr och en bukett med liljor!


Jennie&Mackan fick jag min hett efterlängtade och uttjatade klockan ifrån!
De vågade nog inte köpa nått annat än den.. Haha

Ni vet en sån med lösa siffror som man sendan sätter direkt på väggen och man kan välja själv hur stor den ska bli.

Och så fick jag ett Grattiskort av Sandra med Emma choklad i !


Så himla bra,fina och användbara saker! ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jätte fina saker och grattis i efterskott! :)

2011-05-11 @ 21:58:17
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0