Kalas,kalas KAAALAS!

Det finns fördelar med att våra ungar fyller ganska tätt, då har man det lixom avklarat! ;)
Men när man är mitt i det och firar den ena på fre och nästa på måndagen då är det fullt upp. Och ändå fuskade vi i år och firade dom ihop idag.
Det kanske dom inte går med på om några år, vem vet??

Det var nöjda och glada barn som hoppade i säng, måånga fina presenter och slantar. Stina är hur sprallig som hellst och lääängtar till imorn bitti.  Slog precis in paketen, mycket kläder vart det visst! :( Tur att hon gillar att får det.

Jennie hade med sig massa, och då menar jag Massor med lökar hit från sitt jobb de skulle kasta så nu är det bara ut och plantera allt ifrån liljor,liljekonvaljer, mm
Oh så fint jag kommer få det.
Måste köpa hem gräsfrö med och så igen hålen där de 5 buskarna stått som far min tagit bort. Händer alltid massa när han är här. :))
Han har målat massa staket med, och lite färg gör så mycket!

Nehe, nu tvn och varva ner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0