Kalasat färdigt...

För idag, bara mig kvar imorn!!

Är så impad, vi var 12ungar och de skötte sig ypperligt! De satt och fikade och åt glass i en hel timme,skrattade och pratade.
Och då i normal ljudnivå,märkte knappt av dom.  ;)
Sen vart det utelek, och lite godis&chips i det gröna.
 Så slapp jag få så smuligt inne.. Haha

Ville vägrade missa kalaset, la han vid halv11 och trodde han sov när barnen började komma men jag hade fel. För vips så satt han upp i vagnen och ropade.
Så det var bara att hämta in han!!
Lyxade till och fick smaka en chokladboll, och en marsmallowsklubb.
Var ju faktist kalas! Men han ska inte tro det blir nån vana inte...

Massa fina paket fick han!!
Så det är en nööööjd kille.. :)

Nu har vi precis planterat ner en massa perenner jag fick av grannen som ska ta väck en rabatt, men nu måste vi äta nått.
Orkade inte grilla när mannen inte är hemma, så det vart kycklingbitar och pomme och en stor sallad med.
Appropå mannen så kom han bara 7km sen tog det stopp i diket. KLANT!!!

Höres mera senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0