Gårdagens inlägg som inte gick att lägga upp!

Skrev precis ett suuuuperlångt inlägg och sen vips så var det borta!

Ska se om jag kommer ihåg så tar vi det en gång till :(

Det började iaf med...

31år, det är bara en ålder för jag känner mig inte en dag äldre el mognare,mindre barnslig än när jag var 21år. Jooodå självklart gör jag det.
Men när man gick på typ mellanstadiet och träffade de som var över 30år var så lastgamla, fula kläder, konstiga frillor,småtråkiga,sminkade sig knappt och var jaa gamla!

Men nix pix, så gammal kan jag inte vara. :)
Jag vill ju fortfarande IBLAND vara den där unga spralliga saken,festa en hel natt,dricka shotsrace (inte tequila för då kräks jag på barddisken),DANSA till fötterna värker,gå på efterfest och sova till kl14 och då ta en fet pizza och cola till frulle.
och då när man vaknar upp och ligger och garvar åt sånt som hände på kvällen, man kanske inte skulle tagit sista drinken, borde inte åkt på efterfest till halv7,skulle hållt tyst och inte sagt vad man tyckte. Ja ni vet!!
Det är då, man börjar längta hem till grynen som man ju faktist lämnat bort och inte träffat på hela 12timmar, man vill bara hämta hem dom på en gång och krama dom och säga att man aldrig ska lämna bort dom igen!

Eller joo kanske om 2år när man fått känslan av att det skulle vara roligt och vara den där 21åringen igen och parta loss och slippa mammalivet.

Mmmm jag ÄLSKAR mammalivet över allt annat!! Även då att kanske ha fula kläder,taskig frilla och vara tråååkig! Men jag vill ibland blicka tillbaka och kika in i 21åringens liv igen, även om det bara blir en kortis för sen vill jag hem till mina älskade BARN! Och då kan det till och med vara värt att bli lite bakis.. ;)

Haha, ni fattar va???

♥♥♥

RSS 2.0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0