Fan,skit,grrrr.. Men ändå e jag ju nöjd!

Det var ju såhär att jag köpte ju en jättefin rosa klänning redan i höstas,som jag tänkte ha på bröllopet som jag visste jag skulle få en inbjudan till.
Den har hängt i gaderoben och bara väntat, och så kom jag på idag att jag skulle testa den nu med nya Bh`n för jag kankse kunde ha med de axelbanden.
Eftersom de var flyttbara!

Öhhhh, såg inte klokt ut!
Eller jo banden kunde man få till perfekt så de inte syntes, MEN den har ju blitt alldeles för stooor. Hade jag ju inte en tanke på, och tror inte den går att ta in heller.
Skiit, jag som hittade en klänning idag och var så glad att jag hade till båda bröllopen. Hm, kanske blir samma klänning till båda då nu iaf.

Ja,ja nått gott har det ju med sig oxå! :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Lyxproblem ;-)

2011-05-05 @ 22:29:53
URL: http://cirkuspuman.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Men,Emma du kan ju absolut inte ha samma klänning förstår du väl;)

2011-05-08 @ 09:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0