Underbart väder!

Tog en tidig morgonpromenix med Victoria och Nora, nu är hon mkt piggare tjejen. Skönt, se de kan få leka snart.. :)

Så himla skönt i solen, visst det blåser men det gör inte så mkt. Snön smälter ju desto fortare och det gillar vi ju skarpt.
Sen in och få lite mat i magen och så på med kläderna igen för en sovtur i vagnen, tänk snart kan man äta lunchen ute och slippa alla kläder.
Lääääängtar!!

Men våren är härlig, så först njuter vi av den!!

Fick en glad överaskning idag när jag kikade deklarationen, ganska många tusenlappar till mig.. :))

Jag ska ta tag i att leta efter mina nycklar, som visst är spårlöst borta. Det vara nån av de största som låste upp i torsdags och sen är de pust väck. Kan tänka mig att de la dem på golvet och sen tiog lilleman dom.
Och då kan de ligga vart som hellst!! :(

Leta var det...

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0