Trååk, jag vet!

Astråkig blogg nu, inga bilder inga recept bara massa text!
Men, snart så hoppas jag vi får datan tebax. Då ska det bli ordning på torpet.

Slog mig i helgen, att shit jag är efter 11år arbetslös i höst.Aldrig varit, har jobbat heltid sen jag slutade skolan. Först i Borlänge/Falun och sen där jag varit tills det konkade.
Men jag vet att det kommer lösa sig, men ändå ARBETSLÖS!!
Inget som fanns i min hjärna för bara några månader sen. Men med tanka på vilket FULT sätt min ex chef har skött alltså känns det bra..

Ska bli spännande att söka jobb, kan ju inte vara så svårt.
Haha vem vill inte anställa MIG???:))

Men först går jag på lönegaranti till 17juli, och inskolning på dagis i sept. SEN blir det att på allvar ta tag i jobb biten. Men jag håller ögona och örona öppna!

Idag var vi på sången, poch från att vi tog på ytterkläderna,lämnade Stina på dagis och åkte i bilen dit så tjatade Ville. Noa, Noa Gattis gattis..
Haha, sötunge! ♥♥ 
Han tror man ska gratta henne jämt nu ifrån att hon fyllde för en vecka sen.
De är söta de två, och kommer nog få många roliga år ihop. LYX att ha en jämngammal som granne juh!
Bakade bröd på efm, så nu är frysen full med frallor. Och sen till ungarnas lycka så skulle inte pappsen komma hem så vi kunde äta blodpudding till middag. 



Nee nu ska jag kika vidare på Sofias änglar..

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0