Premiär tur!

Idag åkte cykeln fram, så jag och Ville och de större tog en tur. Lite kallt om fingrarna för mig bara, var ju smart och tog fingervantar men det gjorde inte Stina fast jag sa åt henne.
Men ädel som jag ju är så fick hon ta mina. Fast hon borde fått skylla sig själv.
.Men jag hade inte tjatat tillräckligt sa hon nått om. ;)

Vintersakerna är bortplockade, körsbärskvistar är nerkapade och satta i min höga cylindervas. maten står i ugnen och snart ska jag ropa in mannen och G och S..
Ville sitter och äter ur godbitarna ur salladskålen, så snart är det en vanlig sallad igen. Lyxade till den lite med jordgubbar,melon och vindruvor dagen till ära.

Var ju på Me&i party, och klänningen var perfekt! Eller M som hon hade att prova var lite stor så jag fick ta en S och nu håller jag tummarna att den ska vara bra. :)
För den var riktig fin, och sån fin blå jag gillar!

Nehe, nu ska vi duka lilleman och jag och ev fylla på lite mera godbitar i salladen.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Underbart att träffa 2 av er igår.. :)

Klänningen kommer bli superbra och såå fin på dig!

Härligt när vintern är bortplockad från trädgården..

Kramelikram

2011-03-27 @ 07:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0