Pigg som en...

MÖRT!!

Var ju på 30årskalas hos Pernilla,
 gott käk,trevligt folk och en alldeles urmysig nyfödd liten kille!!
Lite gott och dricka, lite musiktävlingar och såklart MELODIFESTIVALEN!

Kan man ju inte missa.
Men det gick inte riktigt som jag trott, eller som många trott kan jag tänka mig.
Danny eller Saade var ju stora favoriter och det var ju nästan klart innan attt nån av dem tar det, och jag tycker att låten som vann är riktigt bra!
(och jaaa han är snygg med)

Men vad hände med Bengtzing (den enda riktiga schlagerdängan)
och min STORA favorit BROLLE???
Var helt säker på att de skulle få mkt av folkets röster, men icke!

Men men, sen åkte vi iaf hem för mannen min körde! Och barnvakterna småsov på soffan när vi kom hem och barna hade skött sig och fått rösta på sina idoler!
TACK för det!!
:))
Vi var in en snabbis på IKEA på vägen dit juh, så nu har vi lampskärmarna hemma till matsalsrummet.
Ska jag bara tjata mig till att sätta upp dom oxå!

Ville har fortfarande feber, inte i morse men nu kom han och vela sitta i knä och såg allt annat än pigg ut. Och jaaa nästan 39gr igen.
Så han sussar sött brevid sin far som tog på sig att lägga han.. ;)

Fixa lite fika och tvätta lite skitiga täckbrallor sen tror jag det ska vara skidor på burken idag med?! Måste kika upp det..

Kram på er och njut av en söndag, tyvärr ingen sool!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack snälla ni för igår,,jag är supernöjd:)) puss o kram

2011-03-13 @ 13:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0