Mina nya fina skor!!

Har alltid varit snål mot mig själv när det gäller skor,
vet att jag sliter dom fort när jag går så snett.
Ungarna har fått dyra och rejäla och sen har jag köpt halvadana till mig.

Men nu jäklar, var in på Stadium för å kika på walkingskor. Och en kille hjälpte mig, och han rekomenderade dessa..
Och jag föll som en fura!
Såååå snygga juh.. ♥

Puma (bioride,bodytrain)

Visst är de fina!? :)
Och gryymt sköna, kändes väldigt speciellt först när man lixom kan "rulla" på foten. Men nu när jag gått idom inne och en sväng på gympan så har jag vant mig.
Så jag intalar mig att de var värda 1200kr, nu är det bara mannen som ska fatta det med.. ;)
Fast jag ska faktist påpeka att det stog 1095kr för dem, och de sa killean att de kostade med. '
Bara för att!! Rätt ska vara rätt..

Så nu får det bli torrt och fint så jag får testa dem ordentligt. Och se om vrister,ben och rumpa får lite extra träning som de lovar.

Den som lever får se!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grymt snygga vännen! :) Det var du värd vad de än kostade.. KRAM <3

2011-03-25 @ 08:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0