Melodifestivalen i repris!!

Precis vad vi kikar på idag, men vi spelar fram till godbitarna!
Danny,Saade,Bengtzing och Brolle går heta. Ungarna dansar och sjunger med och jag kikar på..
Stina påpekade nyss att nästa lördag då ska hon rösta på Danny, för han är ju så cool!
Hahah... :)

Och Gustav går i mors fotspår och tjatar om Brolle,
nu ska han visst ha sån frilla med. Hm!!

Ville är än en gång feberfri, vaknade i går kväll genomblöt av svett så jag hoppas han svettades ut det sista. Sen sov han lääänge, fick väcka han efter åtta. Och nu sussar han gott ute i vagnen, tur det för i det här Mellopartyt skulle han nog inte kunnat sussa i.

Tvättar lite overaller idag med, så jag kan lägga undan dom rena. Förhoppningsvis, för nu får detbli VÅR! ♥♥
Plockat bort lite kläder som visst har blitt för litet, funderar på att sätta ut lite på tradera. Men vetinteom jag orkar faktist. Verkar såå krångligt juh!

Nehe, nu är det Saade så nu måste jag dregla lite.. Blir nog ingen dans har sjukt ont i ben och m,age efter träningen igår.
Härligt skönt!!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0