Kväller...

Så nu ska ja snart hoppa i säng, onsdagarna är lite stressiga.
Och idag har jag ju dessutom handlat, brukar ju alltid ske på torsdagarna! ;)

Hinner bara hem, äta mellis och sen börja med käk för att dra på simskola så fort mannen sticker in näsan innanför  dörren.
Sen hem och iväg och träna.
Stannande ju till idag för att hämta ut Me&i kläderna, sååååå sjukt fina och Canvastavlan som oxå var så fin MEN fattar inte för under plasteen alltså på själva duken har de typ målat med en röd penna!!! :(
Så besviken, och fattar inte ens att de kunde skicka ut den till  oss!!

Hur kan de missat det????

Suck!!!
Och tillråga på allt så kan man maila el ringa men bara på ENGELSKA och alla som känner mig vet hur kass jag är på det.

Ja ja, nu vet jag iaf att den kommer bli så fin utan det röda!

Köpte äppelskål och bricka idag.. Så fina!


Och lillkillen fick en kepa till i vår/sommar..

De är så bra, går ner lite mer över öronen än de vanliga!
Och den åkte på, på en gång!


Han busar massor just nu, det senast är att dansa runt och så vips ner och kolla mellan bena..
Typ hela tiden!!



Mello skivan är bra och Gustav trallar på alla låtar. Han har så jäkla lätt för att läsa sig saker den pojken, inte nått han ärvt av mig iaf!!

Nehe, sängen var det för imorn är det dagis/skola och brödbak på g..
Två nya recept som jag ska testa.. :)

(Haha, nån hade kommenterat att jag var smal efter tre barn.. Neääää är nog att ta i men jag ska bli, iaf smalare!! :)
Och jag kommer älska mina nya linnen!!

Godnatt raringar!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad fina skålarna var! Jag såg dom på Ica idag och tänkte direkt på dig! :) Jag måste nog också köpa mig ett par ;)

2011-03-03 @ 20:10:46
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0